yagizimm bir yardımı olur mu bilmiyorum ama ilk gebeliğimde doktor baana da vermişti, ilk haftalarımda. Tok karnına iç dedi. Aslında aç içersen daha faydalı olur ama midene dokunabilir demişti. Belki midenizde sıkıntı varsa ya da aç içtiyseniz ondan da olmuş olabilir.