Edaozmen Sydbskrt bende bugün ayrıntılı için aktıptan randevu aldım 22 ve 23. haftalar yapılıyormuş orda
Sydbskrt Edaozmen ben sordum canım evet doluymuş virüs nedeni ile almayabilirms doktorlar o yüzden kafam karıştı gidip gitmemk arasında sen ne zaman a randevu aldn