mina_mom ben senin ne demek istediğini anladım. Senin bahsettiğin hıçkırıktan tekmeden cok farklı birsey hıçkırık degil bu. Hıçkırık düzenli bir şekilde seyirir kalp atışı gibi ama senin dediğin baya titriyor degil mi ☺️
Ben bu konuyu baya araştırdım ama cok net bir aciklama bulamadım. Tam emin olamamakla birlikte; plasentanin su dalgası olabilirmiş veya bebeğin sinir sistemin verdiği tepkiylede alakalı olabilirmiş. Öğrenirsin benimle paylaşır misin bende merak ediyorum. Ben gidince doktora soraca zaten bunu bayadir merak ediyordum cunku karnım baya 2,3 saniye titriyor zannedersin deprem oluyor😂