MeltemNermin Aydeniz09 Bende 7 ayda 6 kilo aldım ama bana yapıldı ve seker çıktı malesef ki. Normalde de kilolu biri degilim.
Seedaaff Aydeniz09 canım ben 26 haftalığım 4 kilo aldım ama şeker çıktı ve ailemde şeker hastası olan bile yok 🤷♀️
Aydeniz09 Seedaaff Ya doktorum yaptır deseydi inanın yaptırma taraftarıydım. Ama gerek duymayınca bilemedim. Başka doktora mi gitsem acaba
Seedaaff Aydeniz09 Valla benim doktorumda çok kararsız kaldı sende çıkcağını düşünmüyorum falan dedi ama ben kendim yapılmasını istedim içime doğdu herhalde 🤣 Benden sana bi tavsiye olsun o zaman yaptırmazsan bile doğuma kadar yediğine içtiğine dikkat et canım tatlıyı falan çok kaçırma. Benim şuan nasıl canım istiyor nasıl anlatamam ama hiç bir şekilde yiyemiyorum. Kendimi avutuyorum işte 3 ay sabret oğlum için falan diye 😀
Aydeniz09 Seedaaff Doktorum da öyle dedi. Yediklerine dikkat et dedi. Çok zor bilirim ömrüm diyet yapmakla geçti 🙄
Busimss Aydeniz09 bende 31+3 haftalıgım bugüne kadar 7 kilo aldım. Benden de istemedi doktorum yaptırmana gerek yok dedi bende yaptırmadım.
Nuriiiiii Meriwa sizde her yerde sorunumuz mu var, kocanızla kavgamı ettiniz felan felan gerçekten sorun sizde eleştirelere acık ol yazdıpın cevabın yanlıs oldugunu söyliyorum sekerin kilo alımıyla alakası yok bilip bilmeden anca yazıyorsun.
Betim Aydeniz09 hayır öyle değil .. kilo alımım normal bebek haftasında ilerliyor ama yine de test yaptık neden riske atayım ki hem
Degisken İlk gittiğim dr istemedi yaptırmadım.sonra o doktoru başka sebepten değiştirdim. 30 haftalıkken diğer dr yapmak istedi. Benim bütün sülalem şeker hastası hepsi insülin kullanıyor. İlk gebeliğimde şeker çıkmıştı. Ama ikinci de çıkmadı.