Ezginrtrk 12 nisan ben varım. Eczane bulamadığım için test yapamıyorum şaka gibi 😄 adet gecikmesinden başka belirti yok denebilir acaba kötü bi şey mi oluyor diye düşünmekten içim daralıyor 😢
CeyhunMelikeMislina Ezginrtrk bişey olmaz cnm inşALLAH hastaneye gitme imkanın varsa gidebilsen keşke
Ezginrtrk CeyhunMelikeMislina virüs yüzünden korkuyorum hamileyimdir kaparım falan diye bakalım test yaparım en kötü ihtimal çarşamba negatif çıkarsa maskeleri kuşanıp doğru hastaneye :)
CeyhunMelikeMislina Ezginrtrk 😊 canım bende mecbur kaldım gittim vajinal agrım oluyordu regl dönemime var aslında doktorum test istedi pozitif çıktı hamd olsun 🙏 rabbim mutlu haberler almayı nasip etsin
Ezginrtrk CeyhunMelikeMislina Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Ben de güzel haber alırım umarım ezan okunuyor tam amiiin diyeyim isteyen herkese nasip olsun inşallah. Yarın mutlaka test yapıcam negatif bile çıksa gidicem mutlaka ❤
CeyhunMelikeMislina Ezginrtrk amin rabbim isteyen herkese nasip etsin inş bende hayırlı haberini bekliyorum cnm paylaşırsan sevinirim ❤️
Ezginrtrk CeyhunMelikeMislina inşallah canım dua et bana hasta olmayayım şu test pozitif çıksın artık 😍😇