Esra_35 normal doktorda ödemessiniz ama prof yada o daldan bir doktoe iir isterseniz ğcretli 200-400 aralığında bildigim kadarıyla. Ama genel olarak normal bakım anlamında iyi diyemiyorum. Acili de öyle, yüzüme termos patladı ve yandı yüzüm acile gittik yakınız oraya biz müdahale etmiyoruz yanığa dediler. Gözlerim bile yanmış siz düşünün. Bir kerede düşük yapıyormuşum bende kan alamadılar ve 4,5 saat bekledim o durumda. Anılarım ve deneyimlerim pek iyi degil orayla ilgili 😟 size olmasın inş canınızı sıkan biri🙏🏻