Burcuyyy Arkadaşlar afedersiniz ama 21.5 haftalığım hergün lavaboya çıkmama tapman hala gaz sancım oluyor böyle olan varmı karnım çok ağrıyor gürlüyor bazen altı bazen üstü heryeri çok şiş hissediyorum bileğisin olan yazabilir mi ne işe yarar buna
selamas Burcuyyy dün gece bunun gaz sancısı için acile gittim. O kadar ağrım oluyor. Doktorum gaz giderici şurup verdi. Siz de danışın lütfen doktorunuza
Burcuyyy selamas benimde kabızlık için şurubum var ama hergün çıktığım için içmiyorum sadece gaz sancım var ona da işe yarar mı kullansam
selamas Burcuyyy benim kullandığım şurubun adı metsil ama siz de doktorunuza danışın allah korusun birşey olmasın