Bzdgsaliha12 Bende bir kaç gün önce öğrendim hamile olduğumu test yaparak. 4+3 üz. Ama daha hiç gitmedim bayramdan sonra mı gideyim diyorum git gel yapmayım diye. İlk hamileliğimden tecrübe olarak hem kese hem kalp atışını birlikte duyarız inşallah 😇
Bzdgsaliha12 DiplomaliEvHanimi aynen canım valla öyle yapacam artık rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Rabia30-Adem DiplomaliEvHanimi bende çarşamba günü gidicem inşallah duyarim son adet tarihime göre 6+5 haftalik🤲🌸
Rabia30-Adem DiplomaliEvHanimi ilk kan verdiğim de 36 sonra kan verdim 89 en son kan verdiğim de 393 olmuştu doktor da ayin 20 sine randevu verdi keseyi görmek için iyi artış olmuşmu sizce 1000 geçmişmidir
Seval22 DiplomaliEvHanimi Bende özel hastaneye gidiyorum ama eşleri almıyorlar virüsten sebeb haftaya kalp atışını duycaz kısmetse ilk bebeğimiz eşim çok istiyor duymak hakkıda ama olmucak 😢
Cns_33 DiplomaliEvHanimi canm seni uzun zamandr goruyodum hamile kalmissin ne guzel allah sag salim kucagna almayi nasip etsin 🤲🏻😘 tedavi falan mi uyguladnz