Hayırlı cumalar hayırlı kandiller Mübarek gün hatrına Rabbim tüm hamile bayanların haklarinda hayırlı olan neyse onu nasip etsin inşallah
Benim bir sorum olucaktı 31+3 haftalık gebeyim dün kahve rengi kanama oldu doktora gittim nstye girdim herhangi bir sancim ağrım yok çıkmadı bebeğim hareketleri var hala da devam ediyor çok şükür şuan da ayıptır söylemesi nokta nokta kahverengi kanama var sizden ricam beni bilgilendirirmisiniz benim olan kimse var mı elbette doktora gittim ama merak ediyorum