Canım normalde de hazır meyve suları sağlıklı bir insan için aşırı sağlıksız zararlı.
ben hamileliğimden önce deli gibi içiyordum neredeyse her sabah. Gebe kaldıktan sonra bıraktım. Canım çok istediğinde ice tea içtim.
şu sıralar asitli şetler çok istiyorum onda da ne yalan söyliyeyim gazoz içiyorum bazen☹️ Çok canım istiyor napıyım.😂