Mersinh ben 6+3 de basladm 100 mg agizdan sonra 29 haftada sancim basladi rahim agzi yetmezligim vardi uzunluk 19 mm idi 2 gun sonra 16 mm oldu pesser halka takildi 4 bucuk gun hastanede yattim progestanin dozuni 200 e cikardilar gene agizdan aldm ve 34 haftamda tekrar sancim basladi lesser halka cikti rahim agzi uzunlugu 19 mm oldu bir hafta hastanede yattim usg ye girdm 13 mm ama taburcu oldm 3 cm de acilmam vardi ve doguma kadarda progestan kullandm 37+1 de dogurdum bnde ise yaradi