Kızlar merhaba 1 aydır nabız yüksekliği yaşıyorum. Bu durum beni çok korkutuyor. 2 tane kardiyoloji doktoruna gittim hiç bir sorun çıkmadı şükür 🙏 bugün gittiğim iyi bir kardiyoloji doktoru zor durumda kalırsam kullanmam için beloc zok yazdı içinizde kullanan var mı yada bilgisi olan bebeğe geçer mi yada yan etkileri var mı acaba ?