Hsrt42 Rukiiii Ay ne güzel bende doğurmak istiyorum 😃 Suyun falan mı geldi cnm ? İnsallah kolay Doğum olur bi an önce meleğini kucagına alırsın 🙂
Ozgeliz Rukiiii nasıl Doğuma alındınız benim de sancılarım geliyor kasıktan belden ama suyum falan gelmedi bende 37+3
Rukiiii Hsrt42 yok canım kan değerlerim yüksek olduğu için ay sonunu beklemedik paşamı riske atmamak için doğum kararı alındı
Rukiiii Ozgeliz suni sancı verildi kan değerlerim yüksek çıktığı için oğlumu tehlikeye atmamak için doğum oldu