Esra_ypr26 Kızlar sizinde yanağınizda rahatsız edici derecede kızarıklık oldumu psikolojim bozulu ya gördükçe çok kötü duruyo bekarken yoktu pürüzsüz yüzümü özledim doktora da gidemiyorum virüsten dolayı bu arada 33+0 haftasindayim böyle sorunu olanlar varmı