E16012012O Arkadaşlar refakatçi almıyor diyorlar devlet hastanesinde , bu haberin doğruluğu nedir 35.haftamdayım 🤲🏻😣
Meriwa E16012012O yerine göre alıyolar canm ankarada şehir hast doğum sonrası alınıyo değişmiş olabilir bence hastane şehir yaz ki orda doğum yapan biri varsa danışırsın böyle afaki kalır
EmineTavan E16012012O haftaya Zeynep kamilde dogum yapacağım sezaryenle refakatçi bana verilen bilgi refakatçi alınmayacağı yönünde oldu