Merhabalar hanımlar, ben 38+3 um. Bu sabah sancılarım başladı. Aralıkları net değil. Yalancı sancılar sanırım Ama tam emin olamıyorum. Normal mi bu haftalarda? Ilk hamileligim. Yurtdışında olduğum için doktorla iletişim biraz sıkıntılı. Biraz bekle çok olursa hastaneye geçersin dedi. Yardımcı olursanız çok sevinirim. 🙏🙏🙏