Merhaba benim 5. Haftamda lekenlenmem başladı. Bazen kahve bazen acık pembe. Bu gun ıcınde bır yada ıkı kere oluyor. Yatıp dınlenıyorum. Doktorum kan ölçümü yaptıgında 12 mayısta 2600 cıvarında cıktı. 13 mayısta kanamam basladı. 14 mayısta kan ölçümü yaptrdııgımda 4200 cıvarı cıktı. Ve bı hafta beklememizi söyledi. İlaçta vermedi. Düşük olurmu korkuyorum