gbayindir cnm merhaba bnmde öyle 8+6 ym bende ben hamileliğimi öyle anlamıstm önceki ay kimyasal oldum o ayda böyle ağırdı bu ay ağrıyınca direk o geldi aklıma hamileymişim :)) benmde cok şükür öyle cok seyden tiksiniyorum aşırı derece de ama bulantım cok cok az kusma hiç olmadı cok şükür 🤲🏼❤️ Ağrı arada devam ediyor atastırdım gebelikte oluyormus bi sorun teşkil etmiyor bence rahat olsun için :)