Duyguu Kizlar 8 haftaligiz ama ben çok acikiyorum midemde bir boşluk var sanki yemezsem midem bulamiyo bu isde bi terslikmi var 😊 benim gibi olanlar varmi 😊
Gamze612 Duyguu 6+3 yim ben de ayniyim. Eger birseyler yemezsem midem gaz yapiyor. Dolaptaki yiyecekler artik sikici gelio surekli yemekten gina geldi😁
uday Duyguu ilk aylarda öyle oluyor kimisinede su bile kokuyor ben 4 aylık hamileyken 5 kilo aldım şuan 36+3 olduk ve şuana kadar 15 kilo aldım ve halen açım gece sabaha kadar 2 de 4 te 6 da kalkıp birşeyler yiyip yatıyorum yemezsem bizim beyfendi durmuyor çünkü tekme manyağı yapıyor beni 😂😂😂😂
Gamze612 Duyguu benim tup bebekle zor oldu inan ki kilo falan umrumda degil sahlikli olsun da .. Allahin izniyle veririz sonra 😬
Brailolu Bende 7 haftalığım içim kazınıyor sanki gece yiyip yatıyorum sabah yine kurt gibi açım 🙃açıktıkça süt veya meyve yiyorum bastırıyor hem fazla kilo almamış oluruz sonra vermesi zor tecrübeyle sabit zaten 3 ay annenin kanından besleniyor
Gamze612 Ben bi de dekort aliorum kortizollu hap o da istah yapio hamirllik de bi yandan. Dolabin onune cadir kurcam yakinda 😁
Zynbnur Gamze612 niçin dekort kullandınız banada verdi ben hamilelik istiyorum diye ama sebebini bilmiyorum ne ise yarıyor