Kizlar 11+3um geçen hafta lekelenmem olmuştu progesteron verdi doktor iki günde kesilmişti vajinadan sabah akşam aldım bugün uyandım hiçbişey yokken binanda kan bosaliverdi iki doktora da gittim kalp atışı var bebişim çok şükür kanama alanı da göremediler böyle bir durumla karşılaşan varmi