Merhaba ardkşlar .. Yazılanlardan , söylenenlerden dolayı hep korkuyordum.. Benim gibi korkanlar için yazıyorum ilk kez çatı muayenesi yapıldı 2,3 saniyelik gibiydi hiç acımadı hatta .. Doktorum başı aşağıda beklicez dedi cuma tekrar nst için çağırdı 38 +5 mişiz .. Önceki muayenelere göre aslında ben 39 +4 diye hesapluyordum ve tahmini 22 mayıs yazıyırdu doğum ama sanrm biraz daha beklcez :) Normali beklemeye karar verdi doktorum .. çatıdan hiç korkmayın hiç bir şey yokmuş onda