Kızlar ben düzcede yaşıyorum. Ayrıntılı ultrason vaktm geldi. Daha önce doğum yapan arkadaşlarım kocaelinden semih özeren i önerdi. Böyle bir dönemde kalkıp oraya gitmek mantıklı mı? Semih bey nasıl bir doktor, riskleri almaya değer mi? Bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim