Zeyha1 Dlk0640 Bende 22 haftadayim başından beri tutuyorum yalnız şu son hafta sıcaklarla çok acikiyorum 😩
mertinannesii ZeynepTalas 35+3 bnde basından beri tutuyrm cok şükr szede tutmayın diyenler oldumu son haftalçda oldgmz icn
ZeynepTalas mertinannesii valla oluyor ama ben doktoruma sordum ona göre tutuyorum annem de kardeşime hamileyken oruçlu gitmiş Doğuma bişey olmaz kızım tut Allah yardım eder çocuğun da imanlı olur der hep ondan tutuyorum ben de
mertinannesii ZeynepTalas bnm annemde öyle söyledi o yüzden tutyrm bekarkn dha cok acıkıyordm allah sabrını veriyor
ZeynepTalas mertinannesii aynen canım çok şükür bir gün tek diş ağrısından dolayı tutamadım onun haricinde hepsini tuttum Allah yardım ediyor şükür