Merhaba hanımlar,
25 haftalığız. Geçen hafta kasılmalarım başladı, tahlil oldum, idrar yolu iltihabından kasılmalar olabileceğini söyledi doktor ve antibiyotik kullandım iltihap geçti. Bu hafta tekrar gittim Nstde birşey çıkmadı rahim ağzı da normal. Fakat bebeğim çok hareketli olduğu için boynuna kordonu dolaştırmış. Panik yapmıyorum evet normal bir durum ama dün gece 10-15 kere kasılmalarım oldu keza bu sabah da öyle. Haftasonu sınavlarım var ne yapacağımı şaşırdım benzer bir durum yaşayan varsa lütfen anlatsın. Çok erken başladı kasılmalar..