busra1708 Kızlar lütfen bi öneride bulunun artık bu baş ağrısına dayanamıyorum ağrıdan ağlıyorum resmen. Geçmiyor 3 gündür hiç geçmiyor. Bi ağrı kesici kullanabilir miyim? Ya da gebeyken kullanabileceğim bi ağrı kesici var mı
Songul_grn busra1708 migrenin var sanırım aynı durumu bende yaşadım parol bir işe yaramıyor doktoruma danıştım ben bana migren ilacı verdi Awmigran ismi sende bir danış ona göre bu ilacı kullan geçiyor
Betim busra1708 parol ya da minoset içebilirsin ama plus olmayan .. doktorum bana öyle söyledi içmemek için diren ama dayanamayacak gibiysen iç dedi.. gebeliğin başında grip olmuştum çok fenaydım o zaman bi tane parol içmiştim sonra da hiç içmedim. 27. Haftadayım
Zsnbr busra1708 normalde doktor parol veriyor bas agırıs icin sdce 🤦🏻♀️ Ama oda neye yarar ki. İnan bnde aynı gözümü bas agırısyla acıyorum akşama kdar. Ama yapacak bsy yk
busra1708 Songul_grn ya aslında migrenim de yok ama birden bire bi başladı 3 gündür hiç dinmiyor. Son çare ilaç dedim artık 😣
Songul_grn busra1708 hamilelikte çıkabiliyor migren sonrasında geçebilir bu dönemde vücut komple değişiyor benim var migrenim ve bende üç gün her hafta o ağrıyı çektim nerdeyse en son dedim dayanamıyorum çünkü bişey de yiyemiyordum mide bulantısı falanda yaşıyordum doktor ilaç verdi
Dmldgn busra1708 nane yağı varsa şakaklarına masaj yap. Benm migrenim var nane yağıyla masaj yapıp basımı bişeyle baglıyorum karanlık odada yatıyorum geçiyo. Nane yagı yoksa viksle de deneyebilirsin. İnsallah faydasını görürsün. Benm doktorum migren agrım için magnezyum verdı onu içtiğimden beri çok şükür tutmuyo migenim
elifnr47 Miğren taşı alın aktardan yada trendyoldan bulabilirsiniz bende sipariş ettim varsa evde viks alnınıza ve burnunuza sürün bide limonlu su iyi geliyor şifa olur inşallah
Gul32 Parol içeceğine oturup beklerim diyorum ben de. Çok ağrıyınca enseme ve şakaklarima buz koyuyorum, rahatlatıyor bir nebze