neith Merhabalar sevgili happy mom anneleri. Ben 31 haftalık hamileyim ve dünden beri çok karnımın belli bölgesinde hafif bir uyuşma oluyor. Zamanla geçiyor fakat uyuşma hissi çok rahatsız edici. Normal midir bu? Yaşayan var mıı ❤️
Figen26 Magnezyum eksikliği çok yaşadım bende magnezyum ilacı yazsın dr un geçio soda içebilirsin canım
neith Figen26 Öyle mi cuma 32.hafta randevusu var söyleyeyim de yazsın ben de o arada soda içeyim bol bol çook teşekkür ederim canımm