Bende ilk hamileliğimi öğrendiğimde 100 mg oral olarak kullandım 34 yaşında olduğum için tedbir amaçlı verdi doktorum 10 haftalıkkken yani 2 gün önce Ağdaya gittim eve gelince kanamam oldu o sebeple mi oldu bilmiyorum doktorum oladabilir dedi vajinal 200 mg kullanıyorum şu an sabah akşam ama vajinal hiç sersemletmiyor sadece yukarıda bi arkadaşın söylediği gibi akıntı yapıyor düşük önlemi için kullanılan bi ilaç ve neredeyse gebelerin % 60 ı kullanıyor inşallah hepimiz sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza🙏