Merhaba gebisler ben 12+3hamileyim ve 9haftadan beri acayip kasintim var acaba dedm tiriod ilacı yada yediğim birseymi alerji yapıyor diye dermatoloji gittim kan testi yaptı sonuçlar normal ama halen kasintim devam ediyorherhangi birşeye alerjin yok dedi bu haftalarda bu durumu yasayan warmi