Dilyarom 38+1 im benimde şişmeye başladı geçen gün çok fazla ayakta kalmamak gerek , tuzsuz yemek , bol su içmek gerek . Yattığımda ayaklarımın altına yastık koyuyorum yüksekte kalması gerekmiş . Bana iyi geldi ama ellerim geceleri yine şişiyor gündüzleri düzeliyor 😔