Secilbirinci ne şans. Bende öleyimdir hıc uyuyamayan anneler cok var. Ama bılınc altımı ne bılmıorm sağıma soluma donerken mutlaka uyanıorm yavas yavas donmeye calısıorm bazen hafıf karnımın ustune baskı uygulayncada tekmeyle uyanıorm ilerki haftalarda hıc donmezsınz merk etmeyn delıksız uykunun tadını cıkarn