akovalardan Acrzynqp bende oldu canım 4.haftamda iken zaten lekeyi adet oldum sandım 2 gün sonra gittim doktora yeni hamilesin dedi
sukayhanacar Acrzynqp yoo herkeste olmak zorunda değil. 2. gebeliğim şuan ikisinde de yerleşme kanaması yaşamadım
Acrzynqp akovalardan ya bi arkadaşımda benım 7. Haftamda oldu falan dedi degışıyo mu bunun zamanı kişiye göre 😊
akovalardan Acrzynqp bilmiyorum sadece doktoruma söyledim o yerleşme kanaması dedi bazıları fark ediyor bazıları fark etmiyor dedi adetimde geçince aslında ben adet olduğumu sandım ilk gebelik olunca bilemedim kanamanın türünü.
Acrzynqp sukayhanacar içim rahatladı ya valla çok sagolun 🙏🏻Gidip keseyide goremedıgim için kafamı çok fazla kurcalıyodu
sukayhanacar Acrzynqp geç döllenme olduysa canım ondan görememişsinizdir keseyi. 1-2 haftaya kendini belli eder minik
Elmaveannesi Acrzynqp bendede yerlesme kanamasi degilde 5. Haftada kirmizi nokta kadar kan gelmisti sonra hic gelmedi şuan 9 haftalik olduk cok sukur