Merhaba arkadaşlar şuan tam 40.haftam bugün dr a gittim nst de sancı gördüğünü söyledi ama ben bişe hissetmiyorum üstelik ne doğum kanalına girmiş bir bebeğim var ve açıklığım 1 cm kadar. Normal doğum istiyorum dr da suni sancı veririz dedi ama suni sancıda bebek bu durumdayken çok işe yarayan birşey değil anladığım kadarıyla benim gibi nst de sancısı olup normal de sancı hissetmeyen ve suni sancı ile doğurabilen var mı . Sağolun şimdiden