Merhaba . 2 nisandan beri inofolic combi kullanıyorum.poliksitik over dedi doktor fakat her ay adet görüyorum. En son adetim 18 nisan . 30 _34 gün arası değişyor döngüm . 13 mayıstan beridir de afederisinz lekelenme şeklinde çok çok az şekide kanama yaşıyorum.tecrübesi olanlar bana fikir verebilir mi 10 aydır çocuk istiyorum 😔