Ocalansevinc1 Arkadaşlar doktora gittiğimde kesenin arkasında kanama olduğunu kist olduğunu söyledi doktor, gelen lekelenmelerin nedeninin o olabileceğini söylediProgestan ve Proluton depot iğnesi kullanıyorum korkuyorum başınızdan geçtimi?
Rzs Benimde geçen hafta lekelenmem vardı progestan kullandım geçmişti bugün sabah bisey yokken kan boşaldı bi anda iki hastaneye gittim ikiside bebeğin kalp atışını duyduk bende de çok büyük miyom vardı 10 cm di 12 cm.buyumus ama kanama nedenini bulamadılar