Hlyadmn 31 haftaligim 27 haftadan beri yanıyorlar uyutmuyorlar doğuma kadar yanacak sanırım buz koy dolapta kolonya beklet soğuk soğuk sür soğuk su tut azda olsa rahatlarsın benim ilerliyor gün geçtikçe şimdilerde klimayı kendimi tutup o şekilde uyumaya calisiyorum