23+5deyim bebegim hep sol tarafta karnımın diger tarafı bos hamilelikte sol tarafa yatmak iyi diyorlar ama bebegin kafası orda Toplanıyo karnımın bi tarafı daha yüksek duruyo sol tarafa yatınca batma agrı oluyo bebek boguluyomu acaba diye düşünyrm Sırt üstü yatsak neolacak sanki bnm gibi olan varmı nasıl yatıyosunz