Benimde bebeğim 2 hafta önde gitmesine ragmen 37 de 3200 dü. Aşırı kilolu olması da iyi değil kuzum. Seni germek istemem ben de ayni durumdayim yanlış anlama. Ama doktorum beni uyardı kilolu bebek cok iyi bir durum değil diyet yapman lazım diye. Insan ilk duydugunda seviniyor iyi zannediyor ama onları da insan olarak düşünmek lazım, nasıl kilo yetişkinler için bir cok hastalığın tetikleyicisi ise bebekler içinde öyleymiş. Her seyin ideali iyi aslında.