10 gün önce sezeryanla doğum yaptım, süt gelmeye başladı son 4 gündür ancak bebeğimiz emmek istemiyor, çırpınıyoruz resmen alsın diye😔 sağma makinası kiraladık sağıp veriyoruz fakat iki göğsümde taş gibi ve titriyorum ateşim yükseliyor göğüslerimi bir türlü tam olarak boşaltmayı beceremedik 😏 artık iltihaplı hale geldi😔 tecrübesi olanlar lütfen önerilerini paylaşsın kafayı yemek üzereyim