Sevgılı anneler 26+2de gelen miniğim ayın 20 sınde 2aylık olacak ve hala küvözde . maalesef bagırsaklarındakı sorundan dolayı kilo alımı epey yavas 800 gr doğup 700e eüşmüştü suan 1250 gram zor olan bu sürece coronada eklenıncr maalesef ıyıce zorlastı evlatlarımıza hasret kaldık ama ınsallah cok yakın zamanda güzel günler bızı beklıyor. Miniğim kalp amelıyatı oldu toparladı ınsallah dahada ıyı olucak benım gibi prematüre annelerı var mı 💕 prematüreler çok güçlü derlerdi inanmazdım benım minnoş kızım 13. Haftada kendını cık net hıssettırıyordu cok cok erken hıssettım ve serklaj ( rahım agzı dikişi ) olmasına ragmen rahımi yırtıp geldi ıkı aydırda yaşam savası verıyor ınsallah bütğn hayatı boyunca boyle güçlü ve mücadeleci olur