terelelli81
Benim de agustosa denk geliyor dogum. Ozel muhasebecimle
Gorustum ben, 32. Haftaya girdigimde yine doktordan raporumu alicam. Ozel okulda calisiyorum ben. Normalde eylule kadar devam ediyor surecim maasim sigortamda yatiyor ama 1 sene ara vericem
Okula idare tazminatimi vericek ayrilicam okuldan. Ama idaremiz allahtan anlayisli ve yazinda benim maas ve sigortami devam
Ettirecek, bu yuzden rapordan yararlanabilicem sigortam devam ettigi icin.