Bende de oluyor ya özellikle kahvaltıdan sonra ayaktayken. Tam namaza duruyorum bi sıcaklık çöküyo üstüme ter basıyo gözlerim kararıyo düşüp bayılacak gibi oluyorum namazın başladığım kısmını zor bela bitiriyorum sonra kanepeye uzanıp kalıyorum uyuyorum öylece. Kaç kere sadece sünneti kılıp farzı kaçırdığım oldu bu sebepten yatınca kalkamıyorum. Ben de sağlık ocağına gidip kan verdim sonucunu bekliyorum.