Merhaba kızlar dün gece 8den beri kasıklarıma ara ara adet sancısı giriyor. Önce bebeğim kaskatı kesiliyor ve kasıklarıma doğru ağrı iniyor. 37+4üm ve bebeğim makat geliş. Doğum sancısı belden girer diye okudum bir çok yerde. Yalancı sancı mı çektiğim? Yoksa doğuruyor muyum? 😂 Sancılarım hala devam ediyor sadece ağrıda bir artış yok. Ama belli bir düzeni var. Bazen 20 bazen 30 dakikada bir geliyor. Daha önce bir düşük yaşadım anneme diyorum ağrıları çok benziyor ama maksimum ağrıya ulaşmadı daha biliyorum. Adetlerim de bayağı sancılı geçer normalde. Ama belimde sancı falan yok. Tecrübeli anneler ne olur yazsın nedir bu çektiğim😂