Arasall Merhaabaaaaa kızlar bişeriy sorabilirmiyim karın bölgesınde kaşınan ve kırmızı sivilce şeklinde şeylerle karşılaştınız mı alerji mi bu anlamadım karnımın belli yerlerinde çıkmış 😢😢yardımcı olurmusunuz ?
Zsahin Arasall benimde göğsümde çıkmıştı. Büyüdüğü için hem acıyordu hem kırmızı şeyler çıktı hemde kaşıntı oldu. 1 hafta sonra rahatladım ben geçti yavaş yavaş badem yağı sürüyorum şimdi. Hamilelikte oluyormuş ama bazı kadınlarda. Normal diyorlar.