Aykan Selam güzel anneler instegramdan veya başka bir siteden isimli hastene çıkışı yaptırdınız mı önerebileceğiniz biryer varmı ?💞💞
Kuzeyimmm58 Aykan bende yaptırıcam hatta şuan bakıyorum kampanyadaymış butikbebecik diye bir sayfa var instagramda 11 li set 150 tl ücretsiz kargo dediler beğenip sipariş vericem inşallah😍
SekerMerve Aykan ben nesibeninmarifetleri diye bi sayfada yaptırdım çok ilgili bi bayan 5 li hastane çıkışı bi de bornoz seti 175 liraya yaptırdım
Mom_98 Kuzeyimmm58 ben de butikbebecikten sadece tulum set ve battaniye 100 TL ye yaptırdım güzel geldi tavsiye ederim
hmyrmom Kuzeyimmm58 yaa siparişin gelince bizebilgi verir misin memnun kaldınmı diye? Bende isimli almak istiyorum ama nasıl bir ürün gelicek bilmediimden güvenemiyorum 😰
Mersinh Tugbakugu’ya yaptırdım hanımlar. Kumaşı yumuşacık. Organik sertifikalı ve baskı için binlerce alternatif var. Ben aldığımda kampanya vardı şuan ki fiyatını bilmiyorum ama bakın derim
hmyrmom fosforlukalem büyük bir sayfa değil takipcisi filan az pek güvenemedim. Ürününüz geldi mi memnun kaldınız mı?
Siibeell Tubis33 haftasonu tatilleriyle birlikte kaç günde geldiler acaba bende sipariş verdim 21 gğn oldu henüz gelmedi çok tatil oluyo diyede yazmadım sayfaya