Buluttt Kızlarrr benım dogumum 1 aralık gozukuyor ama kasım sonuda olabılır. Sizde tarih tahminleri nedir? Kasım- aralıkta dogum yapacak anneler neredeee🙂🙂
Nefesliva Buluttt 17 kasım 8 +6 inşallah hepimiz hayırlısıyla kucağımıza alırız yavrularımızı hayırlısıyla🙏🏻
Buluttt İnşallah mide bulantılarını hafif atlatırsınız. Benım agır gecıyo ıkı gun once serum ve ığneye kadar gıttık🙂
Esracim 14 Kasım gözüküyor. Bende cinsiyetini çok merak ediyorum. İçime hiç bişi doğmuyor. Eşim kesin erkek diyor ama 😊