Kızlar 37+5 olduk kızımla,31.haftada dönmüş 33de kontrole gittiğimde kanala yerleşmişti,çatı ağrılarım,lavabo ihtiyacım 2 haftadır var,4 Gün önce çatı muayenesi Oldum(bu arada suni sancı almaktan korkuyorum)oh dedim açılma falan olur kanama vs doğumum vaktinde kendiliğinden olur diye seviniyordum ama ne gelen ne giden var çokta aktifim oldum olalı her işimi kendim gördüm ama şimdi sanki kızım gelmicekte zor olacak doğumum gibi hissediyorum zaten stresliyim lohusalığı ben öncesinde yaşıyorum sanırım 😅ne yapmam gerek doğum için 3-4 gündür squat çömelme yapıyorum bugün pilates topunda zıplamaya başlicam