22+2 olduk. Geçen hafta tahlil sonuçlarımda kolesterolüm inanılmaz yüksek çıkmış kötü kolesterol da yüksek. Dr danıştım yağ ve yağlı yiyeceklerden uzak dur dedi. Böyle bir durum ile karşılaşan oldu mu hiç? Ne yiyip içicem bilemiyorum. Kozartmayı son zamanlarda biraz abartmıştım 😔