Merhaba kızlar, bilgilendirme için yazmak istedim. Dün 19. haftada kasık ağrısı ile uyandım ve geçmiyor diye post açmıştım. Akşama kadar ağrı geçmeyince Acile gittim muayene etti doktor testler yapıldı apandisit değerim yüksek çıktı. Bugün kendi doktoruma tekrar gittim kontrole ultrasonda Baktı detaylı kum ve ya taş düşürmüşsün dedi.
Kızlar kasık ağrınızı sakın hafife almayın.. sağlıklı gebelik ve evlatlar diliyorum 💗