Busra06_ Kızlar merhaba dpgum yapalı 2 ay oldu bebegimi kaybettim emziremedigim içinde 40m çıkmadan regl oldum ama suan 1ayı geçti hala olmadım bi sıkıntı mı vardır acaba ? İlk adetler düzensiz olur diyorlar ama 9 günü geçti gecen aya bakarsak
Efulim_22 Busra06_ bende doğum yapıp bebeğimi kaybettim 40 günden sonra kanamam bitti 1 hafta arayla tekrar adet oldum ama ilk iki adet düzensiz oluyor diyolar bence normal
Busra06_ Efulim_22 sen neden kaybettim kuzm rabbim cennetde kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Efulim_22 Busra06_ benim 26 haftalık erken doğum oldu suyu azalıyordu 35 gün kuvözde kaldı sonra enfeksiyon geçirdi vefat etti 20 gündür gündür😔 rabbim kimseye yaşatmasın çok zor
Busra06_ Efulim_22 benimde 2 ay oldu :( çok zor rabbim bidaha yaşatmasın inşallah hayırlı saglıklı evlatlar nasip etsin
Busra06_ Efulim_22 plesenta rahim duvarından ayrıldı karnımda kalbi durmak üzeriydi hastaneye gittigimizde kurtarma umuduyla sezeryan oldum ama 1 kere çalıştırabilmişler kalbini sonra tekrar hemen durmuş :(
Busra06_ Efulim_22 iç kanamam olmuş ayrıyetten doktor seni kurtardıgıma sevindim dedi 3 tüp kan verdiler 5 gün boyunca hastanede yattım :(