Herkese merhaba. Bu mektubu sizler okurken ben… Bu karantina hiç yaramadı hiççç allahım tez zamanda kurtulmamızı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Kızlar biz 20+2 yiz şuan özellikle sabah uyandığımda ellerimin şişliği zorluyor özellikle sağ elim. Ayaklarımda da keza aynı şekilde. Tuzlu yememeye dikkat ediyorum. Tuzdan olduğunu düşünmüyorum en büyük sebepte tuz zaten ama ben aşırı hareketsiz kaldım ilk aylarımı çok zor atlattım hergün serumla ayakta duruyordum. O dönemleri atlattıktan sonra bende aşırı bel ağrıları başladı ama anlatamıyorum böyle bir acı yok kırıyorlar sanki ayrıca bel ve boyun fıtığı da var. Hamilelik boyunca yani mayıs 30a kadar 2.200 aldım. Evi süpürme silme işleri hep eşimde mümkün değil yapamıyorum yarım saat oturtmuyor bile. Dün çocuğun odasını boyadık küçük oda olmasına rağmen ağlaya ağlaya yaptım resmen aranızda bu şekilde sancılı bel aşrıları yaşayan varmı nasıl baş ettiniz kızlar çok acı çekiyorum ya kuzumdan gelen her acıya elhamdülillah çok istedik çünkü fakat bazen dayanamıyorum 😔